Wat is mijn portaal?

In ‘mijn portaal’ kunt u online uw afspraken plannen. Dit kan zowel voor uw eerste afspraak als voor vervolgafspraken. Ook kunt u de gegevens inzien van uw behandeltraject(en) bij uw fysiotherapeut van Fysiomore.

De voordelen van mijn portaal

U krijgt voortaan zelf de mogelijkheid om een afspraak te maken of te wijzigen. U hoeft niet meer contact op te nemen met de klantenservice en/of uw fysiotherapeut. Dit werkt sneller en efficiënter. Tevens heeft u inzicht in al uw reeds ontvangen afspraken bij uw fysiotherapeut.

Hoe maak ik een afspraak?

Als u nieuwe patiënt bent
1. Wanneer u nieuwe patiënt bent, gaat u naar www.fysiomore.nl/afspraak.
2. U kiest vervolgens voor ‘maak hier een nieuwe afspraak’ en volgt daarna de stappen.
3. U ontvangt een mail met daarin de gekozen afspraak.

Let op: deze afspraak is pas definitief als deze is bevestigd door Fysiomore.
Wij bevestigen afspraken op werkdagen tussen 8.30-21.00 uur. Na bevestiging ontvangt u twee mails; één met uw inlogcode voor het portaal en één met de bevestiging van uw afspraak.

Als u een bestaande (oud) patiënt bent
1. Wanneer u al een bestaande (oud) patiënt bent, maar u heeft een nieuwe klacht, gaat u naar www.fysiomore.nl/afspraak en kiest vervolgens voor ‘maak hier een vervolg afspraak’.
2. U logt in met uw persoonlijke login en klikt vervolgens op ‘afspraak maken’.
3. Daarna kiest u voor de optie ‘nieuw behandeltraject starten’ en volgt de aangegeven stappen.
4. U ontvangt een mail met daarin de gekozen afspraak.

Let op: deze afspraak is pas definitief als deze is bevestigd door Fysiomore.
Wij bevestigen afspraken op werkdagen tussen 8.30-21.00 uur.

Hoe maak ik een vervolgafspraak?

1. Wanneer u al onder behandeling bent bij Fysiomore en een vervolgafspraak wilt maken, gaat u naar www.fysiomore.nl/afspraak.
2. U kiest vervolgens voor ‘maak hier een vervolg afspraak’.
3. U logt in met uw persoonlijke login en klikt vervolgens op ‘afspraak maken’.
4. Hierna kiest u voor de optie ‘vervolgafspraak maken en volgt de aangegeven stappen.
5. U ontvangt een mail met daarin de gekozen afspraak.

Let op: deze afspraak is pas definitief als deze is bevestigd door Fysiomore.
Wij bevestigen afspraken op werkdagen tussen 8.30-21.00 uur.

Inloggen op mijn portaal

Wanneer u al patiënt bent bij Fysiomore, heeft u bij het maken van de eerste afspraak een inlogcode ontvangen via e-mail. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0162 498 866 of info@fysiomore.nl. U ontvangt dan van ons een nieuwe inlogcode via e-mail.

Wanneer u nieuw bent bij Fysiomore, kunt u zich registreren via www.fysiomore.nl/afspraak.
Klik vervolgens op ‘maak hier een nieuwe afspraak’ en volg daarna de aangegeven stappen.

Wanneer uw afspraak is bevestigd door Fysiomore, ontvangt u per mail een inlogcode. In deze mail vindt u ook de prijslijst en voorwaarden.

Wat zie ik in mijn portaal?

In uw portaal ziet u de afspraken die u heeft voor uw behandeltraject(en). Dit betreft alle afspraken, dus ook de afspraken in het verleden. Daarnaast kunt u de tarieflijst terugvinden.

Vragenlijsten Fysiotherapie
Fysiomore maakt gebruik van diverse vragenlijsten. De vragenlijsten geven ons inzicht in uw klachten. Wanneer u deze vragen reeds thuis voor ons invult, kan onze fysiotherapeut u direct gericht gaan behandelen.
U ontvangt een mail wanneer wij u vragen om een vragenlijst in te vullen. Hierbij kunt u de stappen volgen die in de mail staan aangegeven.