In verband met het Coronavirus gelden er aangepaste huisregels in en rondom onze fysiotherapiepraktijken.

Update aangepaste huisregels vanaf zaterdag 6 november
Vanaf zaterdag 6 november 2021 gelden de nieuwe maatregelen omtrent het Coronavirus. Samengevat zijn onderstaande regels van toepassing in onze praktijk:

• Blijf thuis als jij of iemand uit jouw huishouden een of meerdere van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (38 graden).
• We hanteren waar mogelijk binnen de praktijk de 1,5 meter regelgeving. Tijdens fysieke behandelingen en tijdens de oefentherapie kan de fysiotherapeut hiervan afwijken. De fysiotherapeut zal dan eventueel beschermende materialen zoals een mondkapje gebruiken.
• Het dragen van een mondkapje in de wachtruimte en/of behandelruimte is verplicht.
• Bij het betreden van onze praktijk wanneer je een afspraak heb bij één van onze fysiotherapeuten en/of voedingsexperts, ben je niet verplicht om een Coronatoegangsbewijs (QR-code) te laten zien.
• Wanneer je zelfstandig komt trainen in onze fitness ruimte is het wel verplicht om het Coronatoegangsbewijs (QR-code) vanaf 18 jaar te laten zien bij de receptie.
• Wanneer je op afspraak komt voor kinderfysiotherapie is wederom niet verplicht om het Coronatoegangsbewijs (QR-code) te laten zien. Echter wanneer jouw kindje fysiotherapie in het water heeft, dien je te wachten in de horeca/wachtruimte. Je dient hier wel het Coronatoegangsbewijs (QR-code) te laten zien. In je niet in het bezit bent van een geldige QR-code, ben je genoodzaakt buiten onze locatie te wachten alvorens je kindje weer op te kunnen komen halen na de behandeling.
• Was bij binnenkomst en vertrek je handen. Desinfecterende materialen zijn hiervoor aanwezig.
• Neem bij iedere behandeling een eigen handdoek mee te nemen.
• We vragen maximaal 1 ouder mee te gaan naar de behandeling van je kind.
• De overige huisregels van het standaard reglement blijven van toepassing. Deze kun je terugvinden op de prijslijst.